Glada hälsningar från Missångerträsk

Är så besviken på slutet av boken jag har läst.. För jag Önskar så att de fanns en till efter denna, för jag menar jag har inte kunnat släppa denna bok och så fort jag har gjort det så vill jag slita tillbaka den och läsa ännu mera. Var även länge sedan jag läste en bok så fort som jag har gjort med denna.
-Har suttit och skrattat en hel del över alla grejer Martina Haag berättar om i denna bok. Allt hon gör går fel och det är väl nästan det som är det roliga i det hela. Så nu ska jag allt försöka se om jag kanske kan läsa någon mer bok ifrån hennes serie och se om jag gillar dem lika mycket. Fast för och främst så ska jag se till att läsa en annan bok och se om jag kanske hinner läsa ut den till dec då jag ska hem. Får väl hoppas och se!
 
Jag rekomenderar denna bok absolut, läs den om du vill få dig ett gott skratt =)
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0