Göra dop kort och packa??

Denna dag har jag i stort sätt inte fått mycket gjort, inte vad jag hade tänkt i alla fall! i morgon hoppas jag på att de blir lite bättre med den saken.
Jag var i alla fall duktig som tog barnen till skola och dagis. Väl hemma igen blev det ju självklart lite tv tittande för att ha lite egentid, den är mer värd än någon annan gång. Blev även att prata lite med stora syster Jackie och hennes lilla son Albin och mamma på ett hörn. Vilket var jätte trevligt, fick allt ett leende av guldkillen =)
 
Resten av dagen var det tänkt att jag skulle göra Albins dop kort men jag kom då inte allt för långt på det, gör andra saker när jag borde göra de jag ska haha! Fast i morgon måste jag bli klar med den för på torsdag flyger jag hem under helgen, super kul och mysigt ska de bli.
 
Annars av denna dag har jag jobbat och slutade nog inte förens klockan var typ 18.50.. Så ändå en ganska lång dag måste jag erkänna. Med en massa bus och lekande med barnen.
 
Har även börjat packa min väska nu på kvällen inför resan. Måste verkligen säga att jag vill ha med mig typ en hel del hem och lämna det där men det går ju inte riktigt för jag får inte PLATS! haha snacka om att de är lite jobbigt, får väl stå ut att ha dem här och sedan skicka hem dem i dec när jag ändå ska hem. Hoppas i alla fall att jag kan ta med mig lite kläder nu som jag inte behöver ha med mig tillbaka.! Får helt enkelt bara hoppas för det märks i morgon om jag får plats eller inte.!
 
Nu ska de sovas
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0