Halloween i Engeland

Upp tidigt och ändå hade jag sovmorgon?? jaa ibland kan de inte vara lätt att ha sovmorgon har jag insett. Inte när man bor i samma hus som familjen, för man hör barnen på morgonen.
Så jag var ute ur huset redan klockan tio, snacka om tidigt! Jag tog mig ner till Camden till Escapade för att kolla lite på maskerad kläder, hade absolut ingen aning om vad jag skulle vara. Till slut bestämde jag mig för att köpa lite fejk blod och sedan köpa en tröja på primark och förstöra och dränka i blod.
 
Stack sedan hem när jag hade inhandlat allt och packade ihop lite grejer och sedan stack jag ner till Isabelle med anna för att fixa oss iordning.Dit resan var nog den jobbigaste jag har haft här i London! Att få en busschafför som knappt kan göra buss är förfärligt för han gjorde nästan inget rätt!
 
Väl framme blev de att göra sig i ordning och sedan åka till pub crawlen som vi skulle gå på denna kväll. Jag klädde ut mig till en zooombie och trivdes med det hela kvällen faktiskt. Kvällen i sin helhet var helt ok, mycket alkohol och lite gratis dricka är ju aldrig fel! lönar sig att flörta med vem som helst i alla fall när man får gratis dricka, haha!
 
Bilder om kvällen får ni i veckan, är ärligt för lat för att lägga in dem just nu! Så nu får nöja er med en bild ifrån instagram.
Om det nu hade funkat... aja ni får ingen bild.
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0