Huvudet känner sig som en boll

Har mest försökt ta det lugnt idag tanke på att jag jobbade en hel del igår.
 
Tog i alla fall och hämtade hem alla barnen plus en kompis till stora killen. Dem alla lekte väldigt bra tillsammans och jag behövde knappt säga till någon gång. Duktiga barn helt enkelt, dem åt även sin mat bra.
Nej slut snacka dem var väldigt duktiga idag!
 
Nu sitter jag och har precis duschat och bytt lakan i sängen. Kan nog vara det bästa med nya lakan och en ny duschad Angelica. Ärligt jag blir så nöjd över allt då när jag tänker på de. Så ska även skriva ett mail till en i Sverige och sedan kolla runt lite på AF och se om jag hittar något lockande jobb. Mer än så ska jag nog inte göra, för när jag är klar hinner klockan bli alldeles för mycket och jag behöver sova, en ny dag i morgon med nya möjligheter.! Jag ska även ta de lugnt i morgon och förhoppningsvis inte sova mitt på dagen för det förstör nästan hela dagen konstigt nog!
 
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0