I wish...

Igår så jobbade jag bara totalt ca 3h, snacka om skönt!
Gjorde en massa sysslor hemma och höll på och sedan tog jag så klart en tupplur.! Hjälpte även till att göra middagen så att pappan hade lite hjälp med alla barnen.
 
Jag stack även till kyrkan för att äta lite tacos med Anna och alla andra i kyrkan. Mums vad gott det var, ni skulle bara veta. Det var nästan så att jag dog lite där!
 
 
Dagens - allt för långt pass...
 
Jobbade i morse men slapp ta någon till dagis eller skola för de gjorde mamman. Jag själv satte igång och städade bort allt i huset och satte igång en tvätt och sedan la jag mig i sängen för lite vila.
Efter min lilla vila så blev de att göra sig iordning för att åka ner mot stan för att möta upp min värdmamma och ge henne sitt pass som hon hade glömt hemma.. Jag gick sedan och kollade lite på hm, är så sugen på att göra en ny vinterjacka eller ja en lite varmare jacka. Har hittat en och troligen blir de att köpa den för jag gillar den väldigt mycket =)
Blev sedan ett stopp till, pizza hut fick ett besök av mig. Det var nog faktiskt det godaste jag har ätit på väldigt länge, de fick faktiskt bli buffé med. Satt där i min ensamhet och hade de väldigt bra och fick även hur mycket dricka jag ville, kunde inte bli en bättre lunch!
 
På vägen hem så blev trafiken as dålig så fick sitta där i en evighet och när jag väl kom hem så kände jag mig väldigt trött så ville bara lägga mig ner och sova.. Vilket jag visste att jag inte kunde. Fast 10 min i min säng fick det bli och sedan var de bara att ta sig till skolan och till dagis och hämta upp barnen.. Hem och laga mat,bada,kolla film och natta dem. Allt gick toppen, men önskade så att dem hade kunnat lyssna lite mer än vad dem gjorde..
 
Såhär sitter jag nu i min ensamhet och har lite huvudvärk, kanske inte så värst konstigt med trötta och gnälliga barn och inte gjort som jag har sagt heller. Så denna dag har ju inte varit världens lyckligaste dag!
 
Tänker även väldigt mycket så det gör ju sitt med så detta är inte alls så som jag vill just nu =(
Aja nu ska jag nog stänga ner denna dumma datorn snart och kolla på lite tv istället.
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0