Ledig eftermiddag

Jobbade från ca 7 i morse tills typ halv två. Snacka om slapp dag liksom. Lämnade två av barnen på dagis vid halv tio och sedan gick jag och stora grabben till tennisen. Efter tennisen så skulle vi följa med en kompis till honom hem för att leka lite. Och runt ett så skulle hans pappa komma och möta upp hos där för att sedan gå hem. Som tur var så slutade jag när han kom men vi gick tillsammans hem för jag skulle ju ändå hem.
 
Så resten av dagen har jag inte direkt gjort ett skit, vilket har varit helt jävla underbart. Jag har förvissa städat mitt rum och lite av badrummet, tagit det allmänt lugnt och skönt. Inga barn som har skrikit och hållt på i huset och jag har varit väldigt nöjd. Har även pratat med Sofie och Viggo i Norge och även syster Jackie och Albin över skype.
 
Nu hade jag även tänkt att jag ska ner och duscha och sedan bara chilla framför tvn eller läsa lite i min underbara bok.! Kan inte heller förstå att klockan bara är 18.42 just nu, det är lite sjukt för jag tycker klockan känns som så mycket mycket mer! Aja så är väl livet nu när de är mörkt ute..
 
Har även sätt på FB att de har kommit snö hemma i lilla Målilla, kul för er och ja jag skulle jätte gärna vilja ha lite snö men då vill jag ha den på marken och inte något plask! Som tur var så kommer inte snön komma hit till London än =D Så jag klarar mig nog tills jag kommer hem eller om en månad då jag ska till Norge.
 
Ha en bra kväll.
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0