Ordning och reda

 
Ni kanske vill veta vad jag gjorde för skoj igår??
Jobbade mellan ca 6.30-18.00
Hade dem allra två minsta och vi gjorde nog inte allt för mycket. Jag själv var helt slut i kroppen plus att det regnade hela förbannade dagen! Sedan så blev jag lite irrterad att dem sov omlopp med varandra. Så det blev inte mycket vila för min del inte. Så mycket lek och bus inomhus medans det regnade utomhus. Barnen verkade i alla fall nöjda med det. Blev även att gå på tennisen med dem två och möta upp mamman och stora killen. Kände mig dock väldigt slö och trött..Det tar på krafterna när man har varit sjuk och inte ätit på flera dagar.
För första gången på nästan 5 dagar så fick jag i mig lite middag, woho överlycklig. Var faktiskt lite trött på att äta rostade mackor hela tiden, men snacka om att de är gott ;)
 
Igår kväll blev det även en massa snack med alla där hemma, mamma,Ronja,Jackie,bröderna och deras mamma och sedan norge vännerna Kim och Sofie =)
Bra slut på dagen helt klart!
 
Tisdage - planering planering!
 
Man märker nu om mornarna att det börjar bli kallt ute. Frös allt om mina händer när vi skulle gå till dagis och sedan till skolan. Alla barnen var även väldigt duktiga hela morgonen, vi var i tid hela tiden och det är riktigt bra.
 
Gick hem och satte igång med all planering inför bröllopet som jag ska vara toastmaster på. Kan verkligen säga att de är mycket att tänka på. För jag menar man vill ju verkligen att det ska bli en toppen dag för sina vänner,inget ska gå fel.! För vissa något kommer gå fel så är de ju ;)  bara inbillning men allt löser sig i slut ändan. Har i alla fall kommit fram till några grejer och det är ju ändå ett plus. Så i morgon blir de snack med bruden (Sofie) och se om hon skulle kunna hjälpa mig lite granna.
 
Blev helt slut av att sitta vid datorn hela tiden så jag gick upp och la mig i sängen för 1h.. Snacka om att det var så himla skönt,för när jag vaknade ville jag bara ligga kvar i min sköna och varma säng!
Fast dock kunde jag inte det, blev att hämta upp dem två minsta ifrån dagis och gå hem och laga mat. Blev även att leka lite och bara ta det lugnt, hann även bada dem så pappan bara kunde ta dem när han kom hem. Sedan var jag även så snäll så jag duschade stora grabben med,så dem slapp göra de. När jag väl slutade så bestämde jag mig för att vika lite tvätt och nu kollar jag på tv och bara njuter av att jag inte jobbar mer för idag!
Blir nog även sängen tidigt ikväll, för jag behöver sömnen så de heter duga!
 
Bild ifrån igår innan läggdax =)
klicka för större bild.
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0