Regnskurar gillar vi, tummen upp på det!

Alla Tisdagar,Onsdagar och Torsdagar hedan efter så ska jag hämta och lämna barnen på dagis och det börjades idag.
Känner att det gick toppen idag men snacka om att man måste vara planerad i huvudet. Inte göra allt så fort eller komplicerat. Så länge barnen gör som jag säger eller ja är snälla så går det toppen. Det kändes även konstigt att jag skulle ta alla barnen till skola och dagis utan mammans hjälp, men samtidigt visste jag att jag skulle klara det. Och vet ni vad, alla kom i tid till alla platserna och jag kände mig så himla nöjd när jag promenerade hem ifrån skolan på morgonen.
 
Kom hem och slappade och sedan så gick jag ner mot Camden för att möta upp Louise för en fika och en massa snack. Efter våran stund så fick det bli att gå upp till stora grabbens skola och sedan gick vi hela vägen till dagis utan någon stress.
 
Väl hemma blev det att göra mat och bara försöka tillbringa tid med barnen, vilket inte är det lättaste när man har tre barn att hålla koll på medans man ska göra mat med.. Så det gick som det gick, jag hade absolut ingen mat lust..
 
Nu sitter jag i alla fall i min skönt säng och känner att jag måste krypa ner i skaplig tid idag, tanke på att jag inte gjorde det igår! I morgon ska jag även sitta vid datorn en hel del hade jag tänkt, för jag måste få det mesta gjort inför bröllopet, känner att jag har för många bollar i luften och jag måste verkligen tänka ut allt mer nogrant nu när det börjar närma sig, om ca 1½ månad så ska jag vara toastmaster på ett bröllop, helt skukt!
 
Så bäst att stänga av denna nu och ta det lugnt, för som sagt datorn kommer vara min bästa vän i morgon!
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0