Resa Resa Resa

Reste hem ifrån sverige igår och kände verkligen för att stanna kvar.. Fast det visste jag ju att jag inte kunde.
Resan till London gick i alla fall toppen, sov så gott som hela resan.
 
Väl hemma igen så blev de att äta och göra sig iordning för att sedan sätta igång och jobba. Erkänner själv att det var nog det jobbigaste jag har gjort, tanke på att man gick upp as tidigt på morgonen och sedan rest hela jävla dagen. Gjorde i alla fall så att jag tog allt med en nypa salt och gjorde mitt bästa av dagen. Visst att gå och lägga sig vid halv tio är ju inte direkt normalt, men fasen så skönt!
Vaknade upp i morse första gången vid 5 och hade sovit helt underbart hela natten.
 
Började jobba idag vid kvar i sju som vanligt och det gick toppen. Denna vecka så har även stora grabben lov i från skolan så han ska gå på tennis hela veckan och tjejen fick gå idag med. Så jag hade alla barnen hemma på morgonen tills vi skulle gå upp till tennisen och sedan vidare till dagis för att lämna dem två minsta. Jag och stora grabben tog och gick hem och lagade mat och bara tog det lugnt. Var meningen att vi skulle baka men jag fick så förbannat ont i huvudet så vi låg mest och vilade. Vi gick även på en playdate med en av hans klasskompisar och jag måste säga att dem lekte väldigt bra tillsammans.
Efter det blev det att gå och hämta hem dem två minsta på dagis och sedan hem och laga mat och leka. Hela dagen har gått väldigt fort och barnen har varit duktiga och snällla =)
 
Har även börjat säga om dem inte sköter sig så ringer jag till tomten! För tomten borde allt få veta att dem inte är snälla ;) hehe.
 
Nej nu ska jag allt sluta skriva och skrypa ner under täcket snart och läsa lite. Ska även fundera ut vad jag ska ha på mig till helgen!
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0