Sjukligheter därför lite frånvaro!

 
Vet inte riktigt vad jag ska säga till er. Men jag har i alla fall varit sjuk sedan i torsdag. Har haft kramper i magen till och från ganska rejält..
Åkte in till sjukhuset igår för att kolla upp det, tanke på att kramperna inte har avtagit direkt. Fick sitta där i 2 jävla timmar.! Till slut så var det min tur och han frågade en massa och kände på min mage och kom fram till att det är ett magvirus istället för magsjuka så har jag fått en liknande sak som gör att man får kramper i nedre buk och får diareé låter väldigt kul eller hur? ska inte gå in så mycket mer på det mer än att jag förhoppningsvis är frisk om någon dag eller så.
Han var så snäll så att han skrev ut lite medicin till mig så att kramperna försvann och jag skulle kunna sova.
 
Har dock inte kunna sova något i natt ändå.. Min kropp har fått för mycket av den dosen dessa dagar tror jag.. Och en annan sak som jag har upptäckt är att jag gillar inte mitt rum lika mycket längre, efter att ha tillbringat en hel helg i den själv! Förvissa så hade jag ju inte direkt något val...
 
Idag så mår jag i all fall lite bättre, just nu känner jag dock inte magen alls, pågrund av medicinen. Troligen så ska jag åka upp och prata lite med Anna sedan, känner att jag behöver göra något annat än att bara vara hemma. Hon skulle väl kanske hjälpa mig med att ha den minsta i någon timma med.
 
Aja nu vet ni varför jag inte har skrivit här!
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0