Slapp dag ända upp till öronen.

Jobbade tydligen i morse och jag säger inte mer om det...
 
 
Vaknade upp sedan vid 12-13 igen för att inte ha några planer för dagen och inse att jag inte ska GÖRA något alls av denna dag.. Denna helg har tagit död på mig plus att jag inte känner mig helt ok, känns som att mitt huvud tänker på en massa saker som gör att jag känner mig lite borta..
 
Känner även att jag behöver semester som tur var så är den runt hörnet. På torsdag tar jag mitt och pack och åker hem en sväng för att gå på dop bland annat och för att ta det lugnt och bara njuta av allt svenskt.. Jag känner mig för tom inom mig. Känns som någon har tagit allt inom mig och slängt ifrån det. Enligt mig har de varit för mycket sånt här på sista tiden och jag vet inte hur jag ska göra för att palla mig upp för att orka. Något jag verkligen känner för är att bara springa och inte komma tillbaka på ett tag.. Får se till att rycka upp mig, orkar inte mycket längre.
 
Slut tjatat om det.. Nu ska jag skriva lite och fundera lite på dopkort som jag ska göra själv och sedan fundera ut lite andra saker till bröllopet om jag orkar vill säga.
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0