Starbucks..

Just nu sitter jag på starbucks för att jag tänkte att jag skulle få lite att göra... För hemma så sitter jag och gör en massa annat istället för att göra de jag ska på datorn.. Visst jag har inte börjat göra något än här på datorn, mer än att kolla runt på bloggar och på fb. Ja jag är lat men vad fasen, jag har till klockan 15.00 på mig då jag börjar jobba. Så jag har så gott som ett antal timmar kvar att sitta här, toppen!
 
Så det jag hade tänkt att göra är att göra mera på bröllops grejen, kolla lite grejer och fixa. Inte det lättaste när man har allt huller om buller. Känns som att jag är helt virrig,kanske jag är med?? Jag känner mig även lite nervös inför att vara toastmaster, att stå framför en massa människor kanske inte låter så läskigt när de kommer till mig men ärligt jag är lite nervös för det.! Det är jobbigt att veta att alla kollar på mig och jag står i centrum. Jag vet att det kommer gå toppen men just nu känner jag bara för att försvinna! samtidigt som jag vill ställa upp. Men det är så himlans mycket att göra innan och jag gör allt i sista min, förstår inte det riktigt??? Hallå jag har ju liksom haft typ ett halvår på mig, men ändå sitter jag här 1 månad innan bröllopet och känner såhär? aja nu ska jag allt ta tag och göra lite nytta istället för att sitta här!
 
Ha en toppen dag :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0