Sverige,semester!

Kanske dax att uppdatera er lite granna!
 
Tänkte meddela att jag sitter just nu hemma hos min far i stockholm och har lite semester vilket är otroligt skönt.
Kom hit igår kväll och stannar ända tills måndag,fast vi ska ner till Målilla i morgon för att gå på Albins dop.
 
Så idag har jag även varit och träffat mina bröders mamma och en av mina små bröder för han var hemma och var sjuk. Efter ett tag åkte jag och hans mamma till ett shoppingcenter för att shoppa lite. Eller jag ska kulle kolla efter höst skor, vilket inte var det lättaste. Kom i alla fall ut därifrån med tre par skor... haha PLUS två andra skor.. Jaa jag gillar skor men vad fasen???
Har annars idag umgåtts med min pappa och lilla syster här. Dock väldigt trött men de är väl så ibland?
 
I morgon så åker vi redan klockan 7 på morgonen, vilket är ganska tidigt men inget mig emot! Ska bli kul att komma ner och umgås med alla!
 
Nej nu ska jag nog sluta och snacka, ni får se kort ifrån min sverige resa när jag kommer tillbaka på Måndag! ha det bäst så länge.
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0