Taken 2

Onsdags bion: Taken 2
 
Har sätt ettan och den var sjukt bra men att tvåan med skulle bli så jävla underbar hade jag då inte förväntat mig. Satt ett antal gånger på helspänd och vissa gånger var jag mer vad fasen håller du på med! haha. Helt klart att du ska se filmen om du har sätt ettan, för man måste se ettan för att kunna förstå tvåan. Om du inte har sätt den så är det nästan ett måste, som sagt underbar film på alla sätt och vis.!
 
För övrigt under dagen så har jag tagit hand om stora killen som har lov denna vecka. Så vi tillbringar mycket tid med varandra och har playdates här och där, vilket han verkar gillar väldigt mycket. Dock märks det på mig att jag är dö trött efter jag har slutat jobba.
 
Jag trottsade allt och åkte och mötte Anna för lite onsdags bio och jag ångrar inte det en sek!
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0