Att ha barnen hemma.

Att vakna och man inte riktigt vet när man börjar, det är alltid en bra början på dagen, eller nej jag hatar det!
Gick i alla fall ner och jag trodde jag började 6.30 men ack så fel jag hade. Jag fick gå upp och lägga mig igen i typ sådär 30 min, hade mer än gärna legat kvar i sängen måste jag helt klart säga. 
 
Väl nere så var det bara att börja jobba, eller rättare sagt min värdmamma kom upp med bebisen och vi gick ner och åt frukost. Vi väntade även på att tjejen skulle vakna så hon kunde få lite frukost och sedan se om hon fick behålla maten eller inte, vilket hon fick! Hon fick gå till dagis efter 1h och jag fick sedan ha bebisen hemma för han inte var helt hundra i går kväll.
 
Kan inte direkt säga vad vi har gjort idag direkt för vi har inte gjort allt för mycket, bara tagit det lugnt och varit ute och gått. Har även hämtat barnen i skolan och dagis, vilket gick super. Fick bara en liten regn skur på oss vid skolan, som tur var den över efter ett tag. Lagade mat och han leka lite sedan kom mamman och jag gjorde inte så värst mycket mer efter det.
 
Tog mig även en välbehövlig dusch och läst lite bok och det hade jag tänkt att fortsätta med nu när jag är klar.! I morgon får jag äntligen vara ledig på dagen, ska bli underbart. Jag ska sova! så nu vet ni det.
 
Har även bestämt mig för nästa vecka ska jag ta tag i träningen på riktigt ny månad och nya tag!
Jag själv tycker allt jag ser ganska sliten ut på bilderna, suck..
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0