Au Pair Poängjakt

Runt klockan två idag smällde det som jag har väntat på i ett år!
Det gärllar att samla så många poäng som möjligt och det finns olika poängskalor, tex 1poäng för att ta kort på big ben, 2 poäng för att ta kort på poliser som poserar och tex 10poäng för att arangera en show i coent garden. Tävligen på gick även under en viss tid, så mellan 14-18 så var vi ca 29 förvirrade au pairer i London och skulle tävla mot varandra. Laget som sedan vann skulle få pengarna som vi alla hade betalat (1pund) var, vilket blev ca 5 pund var vi fick inte alls dåligt
 
Att ha den årliga poängjakten med alla andra au pairer. Det jag hade i mitt huvud var att jag skulle försöka ha så kul och försöka vinna.
 
Och vet ni vad jag hade det jätte kul och ännu bättre mitt lag vann =)
som sagt var vi Totalt  29stycken som var med och det resulterade i 7 lag med 4 stycken i varje lag. Hoppas alla tyckte det var lika kul som jag tyckte, jag älskar denna tävligen för man får testa på olika saker och bli uttittad av en massa främlingar!
 
Bilder kan ni tyvärr inte direkt få se, men kan lägga upp en bild på mig själv någon annan dag.
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0