Dax för uppdatering om helgen 14-15-16 September 2012

Sitter väldigt lite framför datorn på helgerna märker jag när jag skriver tre stycken datum.!
Fast jag ska försöka att inte skriva allt för mycket om dagarna så ni slipper läsa. Istället kommer bilder i massor =)
läs och njut av vad jag har gjort i helgen.
 
Fredagen.
Fick bli att jobba på som vanligt på morgonen och sedan så tog jag lilla bebisen till dagis medans mamman tog dem stora barnen. Efter lämning på dagis blev de en tur in till stan för att lämna min värdpappas pass som han behövde och sedan så tog jag och gick i affärer. Jag gick även och köpte mig en ny BH på bravissimo, underbart bra affär och bra kvalite på BH:ar dock dyra men jag står ut!
Senare på eftermiddagen blev det att hämta upp lillen igen och ta hem honom. Blev en del lek och bus och skälvklart mat innan jag fick sluta.
Väl slutat så tog jag tag och fixade lite i mitt rum, eller nej jag tog en dusch och bara slappade. Väntade även på att Anna skulle höra av sig så vi kunde mötas upp och träffas lite för att se vad som skulle hända i helgen. Blev en cocca cola och snack i närheten av där jag bor, blev även en sväng ner till Camden där Anna skulle äta lite kebab.
 
Lördagen
Vi bestämde oss sent igår att vi skulle ge oss till Britghton denna dag. Bussen skulle avgå ifrån Victoria klockan 8.00 så det var allt bara att kliva upp tidigt för att åka ner i tid. klockan 7.00 var jag utanför huset och runt 7.30 nere vid stationen, toppen! Mötte upp Anna och vi gick vidare till bussen tillsammans. För en gångs skulle så skulle jag vara vaken denna gång när vi åkte någonstans. För det är så att jag annars gärna sover på bussar, men nu hade jag bestämt mig jag skulle se hur England såg ut utanför självaste London. Måste sedan erkänna att der inte alls var så märkvärdigt men visst det var kul att se hur resten av England såg ut, helt klart.  Bussredan tog oss 2h ungefär, väl framme så var det ljummet och solen var framme. Vi gick ut till Brighton Pier och kollade lite gick även in och spelade på deras spel automater dem hade. Vi gick längst vattnet,hoppas "bunig" eller vad det nu hette, en as kul grej verkligen. Dock så hände det som man inte vill ska hända, mina byxor gick sönder, men ack så mycket jag skrattade efterråt.  Så en liten shopping runda blev det och även promenad för att kolla in läget runt om i den fina staden. Vi hann även med att somna på stranden en sväng,känna på vattnet och även hinna se solnedgången vid havet. Kan helt klart inte sluta kvällen på ett bättre sätt. Min dag i BRIGHTON var helt fantastisk.
 
Söndagen
Dagen då mitt rum såg ut som ett bombnedslag och behövde städas. Det är ungefär vad jag har gjort idag, städat mitt rum, bytt lakan,tvättat ännu en tvätt med kläder och bara njutit av att inte ha något planerat. Dock finns det en sak som är dålig, det är att jag är förkyld vilket suger i mitt fall. Jobb hela veckan och min värdmamma börjar jobba efter nästan 10 månader hemma.! Spännande att se hur allt kommer att funka nu fram tills jag sticker hem till S.
 
Blev ju långt ialla fall! fast hoppas ni stog ut. Bilder kommer innan jag har lagt mig ikväll =)
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0