Det är måndag ge mig fredag igen!

Äntligen måndag säger många? och jag säger ja äntligen en ny vecka med nya möjligheter =)
 
Nu sitter jag och halv sover så gott som när jag skriver detta, så det blir inte något långt inlägg.
 
Har jobbat ganska mycket som jag för det mesta gör nu för tiden känns det som. Följde med till skolan idag och lämnade stora grabben för att fröknarna mest skulle se vem jag var och jag skulle se vart han gick. Underbar lärare och en helt fantastisk skola är det verkligen. Hur som så har dagen gått väldigt fort vissa stunder och vissa väldigt väldigt sakta!
Förutom allt jobbade har jag suttit och kolla lite på internet och pratat med syster och moster hjärte gull =) Längtar så tills jag åker hem i oktober för att pussa och krama på honom. Längtar även en hel del till dec då jag flyttar hem helt och hållet. Kommer dock kännas väldigt väldigt konstigt att flytta tillbaka till lilla målilla men väldigt skönt på samma sätt.
 
Hur som så har dagen varit helt okey, förutom att jag har varit trött och lite små irrterad men ej visat det!
Ibland händer det verkligen saker som man inte vill ska hända och som kunde ha tagit på ett helt annat sätt! Snart tar det i alla fall slut! Man orkar inte heller hur mycket som helst som person har jag märkt tydligt.!
Puss och blää på måndagar!
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0