Förra onsdagen och denna onsdag, Bio filmer.

Har ju totalt glömt bort att berätta för er vilka filmer jag har sätt!
Börjar med denna veckas film
"Now Is Good"
Denna film handlar om en tjej som har Leukemia Cancer.
Filmen fick mig många gånger att skratta samtidigt som den vissa gånger fick mig att gråta. När jag ser sådana här filmer så tänker jag alltid på dem människorna som är drabbade, tycker så synd att dem råkar ut för det och får vara med om det!
 
Måste även säga att jag är lite försvag för sådana här filmer,fäller nästan alltid en tår eller fler när man inser att folk verkligen har det så. Till slut vill jag bara säga att den är verkligen värd att se, så om du har tid se den!
 
Nästa film är Hope springs
Denna film handlar om två äldre som vill hitta gnistan igen i sitt äktenskap.
Måste ju helt klart säga att jag älskar henne, hon är en sådan bra skådis. Överlag så fick jag en sådan bra känsla att man faktiskt kan vara tillsammans och sedan försöka hitta gnistan igen. Allt går bara man vill och ännu mer om den andra vill det mest. När jag såg denna så tänkte jag bara "jag vill med vara gammal och lycklig". 
Jag rekomenderar helt klart denna film med, har nog aldrig sätt såhär många filmer nu på rad som jag verkligen gillar, toppen ju!
 
Hoppas ni gillar mina filmtips och kanske till och med ser på dem =)
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0