Fredagen och Lördagen i sitt ess

Fredagen -slapp och bio!
Fick en helt underbar sovmorgon och jag var mycket piggare efter jag hade fått den måste jag helt klart säga. Dock inte lika förtjust i att jag skulle jobba sedan, men men. Satte igång att jobba efter lunch någon timma och sedan så tog jag det mest lugnt. Råkade somna en timma i sängen, medans det regnade ute, efter min sömn blev det en rask promenad till kött affären för att köpa kött. Blev inte mycket annat gjort denna kväll. Väntade på att Anna skulle sluta så vi kunde gå på bio i Camden. Vi skulle nämligen se Lawless, tänkte berätta om den i ett annat inlägg!
 
Lördagen - Promenera är alltid kul!
Jag åkte ner och mötte upp Anna på Tottenhamn Court road för att sedan vandra till The Breakfast Club, mumma =D
Vi stod nog där utan för ca 1h för att äta brunch? jaa vi är ju inte helt normla men det har jag alrig sagt heller, så nu vet ni det med. Väl är inne så var de bara bestämma vad man skulle ha, snacka om att jag ville ha mycket av det som fanns.! Fick i alla fall bli en kompott av, ägg,pannkakor,bacon,korv och lite frukt. Smakade helt fantastiskt gott och mätt blev jag med. Blev så mätt så jag åt inte mycket mer under hela dagen. Annars så gjorde vi inte mycket, vi promenerade en hel del runt vår fina stad London. Slutade med att vi satte oss på slug i någon timma och drack drinkar och bara snackade en massa.
 
När vi väl gick därifrån så blev det ännu mera promenad och försöka se om vi kunde se lite fulla människor, dock var klockan inte så mycket så det lyckades vi inte så bra med! Bättre lycka nästa gång, eller vad säger ni ;)
 
Får ju inte glömma bort att säga att jag har köpt en ny mössa till vintern, är verkligen kär i den =)
Lite bilder ifrån the breakfast club.
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0