Gårdagen innehöll mycket jobb

Snacka om att jag inte alls var berädd på att jag skulle få ta alla barnen till skolan denna dag..
Men vet ni vad, jag klarade det lysande. Jag tog först tjejen till dagis och sedan gick jag och grabbarna upp till stora killens skola och lämnade honom. Sedan hade jag bara lilla bebisen kvar och han skulle inte lämnas förens vid 10 på dagis där han skulle vara till 12. När jag väl hade lämnat honom så kändes det så himla himla konstigt att inte ha honom med sig igen. Han har blivit för stor, snälla lille bebis stanna kvar nu!  Visst det är allt jobbigt ibland att ta hand om en liten men samtidigt som de är det så är det så himla mysigt. Det är dem där pussarna och kramarna smo man gillar allra mest och nu måste man dela med sig..
 
Hämtade upp honom och gav honom mat och sedan lekte vi innan det var dax att sova. Vilket vi båda tog oss ackt till att göra. Dock hann jag aldrig riktigt att somna för då kom alla andra hem. Vi var hemma ca en timma till och sedan så stack vi ut och gick i skogen, vilket var jätte trevligt med barnen och mamman. Visst jag var allt trött men det var bara att kämpa på. Väl hemma igen så var klockan runt 17 och det var dax för mat. Mamman gjorde barnens mat och jag ställde mig och gjorde flygande jakob till mig och henne för jag var sugen på något annat. Det blev väldigt gott och det var verkligen något jag var sugen på. Hjälpte inte till så mycket mer men ändå blev klockan runt 18.45 när jag slutade, konstigt vad tiden springer iväg, men då var jag trött måste jag få lov att säga.
 
Fast jag gick inte och la mig förens vid 22 för jag satt och sökte ett jobb, måste börja i tid. För jag menar det är ju snart dec och jag flyttar hem, vilket ska bli skönt faktiskt =) Det bästa med det hela är nog att jag får träffa mina underbara kompisar som fortfarande är min polare och min familj.!
 
Nej slut snackat om detta nu ska jag strax gå och hämta hem stora grabben i från skolan.
Plus att de blir inget inlägg ikväll för det blir bio så ni får inlägget i morgon på dagen istället, ska även försöka lägga upp lite bilder =)
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0