Highgate Cemetery 22 september 2012

Lördagen - Underhållning och jobb!
 
Måste allt göra någon nytta på dagen då man är ledig annars känns det som dagen har gått till spillo!
Så dagen till ära umgicks jag med Anna är ni förvånade? inte jag i alla fall =)  Jag har velat gå till en kyrkogård som ligger inte så långt i från mig men vill inte gå själv. Så vi passade på att gå dit och kolla på gamla gravstenar.
Stället heter Highgate Cemetery,där bland annat Karl Marx och Christian Emanuel Kamps ligger begravda. Ärligt så vet jag inte direkt vilka det är men mina kära vän Anna visste mycket väl vilka det var. Dåliga jag fick väl inte läsa om honom i skolan antar jag?
 
Jag tyckte i alla fall att det var super mysigt att se alla dem gamla gravstenarna, dock gillade jag inte barngravarna dem fick mig att tänka extra mycket på folk som inte finns vid min sida lägre. Ögonen fylldes upp med tårar bara av tanken på dem jag saknar! 
Får även lov att säga om du åker till London någon och får lite tid över så rekomenderar jag dig att åka dit och kolla hur fint och mysigt det är. Eller bara gå dit och få lite lugn i kroppen, har aldrig känt mig så frid full efterråt.!
 
Vi tog oss sedan ner mot Kentish town, för att gå till frisören och klippa till min lugg lite. Har jätte svårt att bestämma mig om jag ska spara den eller inte. Vad tycker ni`?? Blev även en snabbis ner till Camden och kolla läget lite och äta lite mat. Efter det så stack jag hem för att jag skulle börja jobba men visste inte riktigt när.
 
Började väl jobba runt 19 ungefär och de jag gjorde var att lägga dem alla tre och kolla på film med dem. Fast jag sätt vid datorn och kollade runt lite. Annars gick kvällen super fort och jag kände mig inte alls ett dugg trött när klockan slog 23.30!
 
Fler bilder på kyrkogården kommer någon annan dag!
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0