Ibland undrar man vart tiden försvinner?

Idag har jag tagit hand om barnen helt själv, så gott som hela dagen förutom när dem har varit på skola och dagis.
Jag fick även hjälp på morgonen då stora grabbens kompis mamma tog med honom till skolan så jag slapp, skönt. Jag skulle bara ta dem två minsta till dagis när den allra minsta hade sovit klart.
Dem alla tre var extremt duktiga hela morgonen och dem har även lyssnat på allt jag har sagt.
 
Efter alla lämningar blev det en liten promenad till affären för att köpa lite bröd, så det finns hemma plus att jag fick mig en extra promenad. När jag väl hade gjort det så gick jag faktiskt upp och la mig lite i sängen, men hör på detta jag somnade inte alls lika fort som jag hade tänkt mig. Plus att när jag väl vaknade så hade jag tydligen nästan sovit i 1,5 timme vilket jag inte alls hade tänkt plus de kändes inte som det. Fast det var bara att kliva upp och börja göra lite sysslor för dagen, som att laga middagen redan så den är färdig till sedan, duscha, tvätta bh och vika tvätt stog på listan. Det bästa av allt att jag hann med allt jag skulle innan jag skulle hämta upp alla barnen!
 
Först på tur var stora grabben och sedan dem små. Hämntningen gick toppen, super duktiga barn måste jag säga. Hem och sätta igång med maten som ska värmas igen och sätta igång spagettin. När vi väl var klara med maten blev det ännu mera lek och bus och även ett telefon samtal till min syster Jackie för den mellersta tjejen ville ringa henne.  Sedan var det dax för mig att sluta för dagen, skönt men hallå vart har tiden tagit vägen?? om det är såhär det kommer vara resten av veckorna så kommer det gå galant att stanna ju! Hoppas på det bästa =)
 
Nu måste jag dra mig till Archway för att möta upp min fina vän Anna för lite onsdags bio. Ni får veta mer om det i morgon på dagen då jag skriver vad vi såg och vad jag tyckte om den =)
 
Ha en toppen kväll.
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer
Postat av: Jimmy Nilsson

Låter som att du har det hur bra som. Kan ju inte låta bli att bli lite imponerad. Hoppas det flyter på lika bra för dej nu tills du ska åka hem. Hoppas ni hade det trevligt på bion. Kramiz

Svar: Vad snäll du, jag kan inte heller sluta imponera på mig själv ;)Det är väl det ända jag kan hoppas på att det gör. Har ju inte alls långt kvar nu ju :)
Kramis
Angelica

2012-09-19 @ 21:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0