Leta ny BH och gå på festival!

Jag gillar verkligen inte bloggen när den håller på så som den gjorde nyss mot mig.. hade som sagt skrivit ett ganska långt inlägg angående lördagen och söndagen och det är nu helt borta, piss på dig liksom! Fast nu är jag så snäll och rar att jag ska försöka en gång till med nya krafter!
 
Nästan hela lördagen spenderade jag med att gå i nästan varenda butik som hade BH:ar för nu var det så att jag ville helt enkelt veta exakta måtten jag har så jag inte går runt med fel storlek. Var inne i totalt 4 affärer och tre av dem tog måtten på mig. Det visade sig att jag hade haft lite fel storlek på mig men ändå inte. Svårt att förklara men det slutade i alla fall med att jag blev chockad på det sista stället jag var på. Att ha stor byst har jag alltid vetat om men inte såhär stor?? Det var som att få en örfil. Tog in all information jag hade fått och gick ifrån näst sista butiken med en ny BH för 38 pund, vilket kanske inte är så mycket för en bra bh men hallå jag vill med kunna ha dem där söta små Bh:arna som typ alla andra kan? nej istället får jag typ ta enformade, skit kul eller inte! Var i alla fall super nöjd med mitt köp som tur var.
 
Senare mot kvällen bar det hem för att sitta barnvakt åt mina små troll här hemma. Till hjälp hade jag Anna, vi lästa bok för barnen och sedan la vi dem, duktiga oss. Innan vi la dem förresten så åt vi upp våran kebab som Anna gick iväg och köpte. Resten av kvällen var vi så sociala med varandra eller inte, haha. Hon satt med min dator och jag satt med familjen ipad och kollade på tv samtidigt, snacka om roligt gänget? nej seriöst så roliga var vi kanske inte men ack så skönt det var med sällskap, älskar att ha det när jag sitter barnvakt =)
 
Söndagen
Började dagen med en enormt stor frukost, gröt, 2 ägg, bacon och lite juice. Mums underbart gott om ni frågar mig! Blev även lite skype snack med Kim, Viggo och Sofie i Norge, alltid lika kul att prata med dem. När jag var färdig med alla sysslor så blev det att dra sig ner mot Camden för att möta upp Anna för att sedan ta tåget ner till London Bridge där vi sedan skulle gå längst med Southbank för det var nämligen The Mayor's Thames Festival, mycket bra stämning och härligt väder kunde inte bli bättre =)
När vi var klara där så blev det en sväng till Covent Garden för att se om det fanns någon uteplats att sätta sig på, vilket inte var det lättaste men till slut så hittade vi ett jätte mysigt ställe, på ett tak på resturangen/ baren Brassiere Blanc. Jätte mysigt ställe så där blev vi sittandes efter en massa timmars promenad plus att Anna njöt av ett glas vitt vin så fin som hon är ;) Jag var alldeles för trött för något!
 
När vi väl skildes åt blev det att åka hem och slappa, dock så fick man ju stå och vänta på den där förbaskade buseen som nästan aldrig kommer. Blir så förbannad ska jag säga er!
Överlag har helgen varit toppen, super nöjd över att vädret har varit så toppen.
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0