Mådde inte alls bra!

Började jobba runt halv 7 igår morse och jag måste säga att detta kommer ta kål på mig! Fast jag ska klara det, så är det bara.  Hjälpte till att få barnen i ordning som varje morgon och sedan när dem hade gått så la jag mig i sängen och råkade somna i ungefär 2½ timma. Snacka om att kroppen verkligen inte känner sig så pigg när man sover så länge utan att vakna en ända sek innan. Ville inte heller ställa klockan för jag visste att jag behövde sova.
 
Efter min "lilla" tupplur så blev det att gå upp och fixa lite, eller rättare sagt äta och vänta på att mamman skulle komma hem med dem yngsta barnen så jag skulle börja jobba. När dem väl vaknade till så skulle jag ta med dem upp till Tennisen för att dem hade "träning", där uppe skulle vi även möta upp mamman och den äldsta sonen. Var där under hela tiden och jag måste säga att dem har verkligen blivit hur duktiga som helst. Jag tog i alla fall hem lillen lite tidigare för att han behövde mat. När dem andra kom hem så blev det att bara hjälpa till lite för mamman skulle göra pankakor hade hon sagt, vilket jag aldrig gör. Kan bero på att jag är super dålig på att steka dem, haha!
 
Blev även själv med barnen efter dem hade ätit så fick bli ett tidigt bad för dem alla tre tanke på att dem inte skulle få se på tv så var det de bästa sättet att sysselsätta dem för en bra stund. Efter deras långa vad blev det att leka lite och så kom pappan hem och tog över eller nja han tog dem stora barnen och jag fick lägga min lilla kompis till bebis. Han var inte allt för glad på mig och det märktes! Stackarn han är också förkyld, så han ville inte alls ligga ner i sin säng och grät gjorde han plus att snoret rann på han. Fick han i alla fall att somna till slut.
 
Resten av kvällen tog jag det mest lugnt, snackade lite granna med min styvsyster i Sverige för hon behövde lite hjälp med lite bilder. Plus att jag pratade även med Anna lite i telefonen igår, jag var verkligen populär igår måste jag säga. Gick även och la mig vid 22.00 kan ni tänka er, var nog väldigt länge sedan jag gick och la mig så tidigt en kväll, fast jag behövde det måste jag ändå säga.
Nej slut på skrivandet, skriver senare igen. Puss på er!
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0