Nu är jag tillbaka till verkligenheten

Att vara tillbaka har sina för och nackdelar helt klart men trivs gör jag helt klart för barnen är helt underbara =)

Har jobbat en hel del denna vecka och det har medfört att jag inte har haft suget att sätta mig ner och skriva en eller två rader här på bloggen. Nu är jag i alla fall tillbaka och ska förhoppningsvis ta tag i allt och börja skriva om mina sista månader här i London.

Efter jobbet i tisdags så stack jag upp och mötte Anna för en öl i Archway för att snacka. Anna testade även att äta KEBAB för första gången, kan ni tänka er. Och överförväntan så gillade hon det, jag fixade den punkten ganska lätt woho. Så för min del blir de kebab tallrik varenda gång vi ska ut och festa i alla fall, haha!

På dagen igår så gjorde jag en jätte insatts faktiskt, jag byggde ihop byrån som vi köpte på ikea för ganska länge sedan. Blev riktigt stolt över mig själv plus att nu börjar vi även få lite ordning bland barnens saker. Jag själv tycker allt börjar bli mycket bättre när alla vet vart saker och ting är!
Jag gick även ut ur huset igår kväll då jag stack på au pair möte och självklart så var Anna och Isabelle där, mina fina vänner =) Riktigt roligt att se dem och även kul att se alla andra personer som var där, dock lite för mycket folk så jag orkade inte riktigt säga hej till alla vilket jag kanske borde ha gjort?`haha jaja nu är de som det är!

Och idag har jag inte alls jobbat mycket men det är väl tur det för just nu sitter jag barnvakt! Har även varit så duktigt attjag har tvättat två tvättar åt värdfamiljen idag(inte jag som gör annars) jag brukar bara hänga upp den när den är klar om jag har tid! Brukar vara smidigt att göra det om man vill komma ifrån lite, haha =D

Hur som så är jag ganska sliten och behöver planera lite inför ett bröllop som snart ska vankas, spännande spännande =)
Hoppas ni har haft det toppen medans jag har haft ett litet uppehåll, nu är jag i alla fall tillbaka.
Bild på min nya frisyr med :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0