Nya Primark

Tänkte berätta för er vad jag har haft för mig både denna dag och gårdagen =)
 
Torsdagen - dagen jag önskar inte fanns!
Måste börja att säga att jag absolut inte gillade eftermiddagen alls.Lämnade barnen där dem skulle vara på morgonen och dem var helt underbara alla tre. Lyssnade exakt på vad jag sa och vi var i tid till alla ställen vi skulle till, toppen!
Väl lämnat alla var de bara att ta sig hem och börja göra alla sysslor. Skulle tvätta all familjens tvätt,göra iordning köket,städa upp allmänt i hela huset så det inte såg ut som ett kaos när mamman skulle komma hem på kvällen sedan. Allt detta fixade jag utan problem, jag lyckades även somna i min underbart sköna säng i 30 min innan jag skulle ta och hämta upp barnen ifrån skola och dagis.
 
Hämta upp killen var inte ett ända berskymmer, dock när vi kom tll dagis så började helt kaoset måste jag erkänna. Ingen av barnen lyssnade på mig för fem öre, det värsta av allt det fortsatte hemma. Till och från lyssnade dem inte på vad jag sa. Den lille bebisen var även dundertrött när vi satt och läste bok så han somnade nästan. Tog då tag i att jag skulle bada barnen och det var ju inte det roligaste heller, dem två yngsta grät och den äldsta ville inte gå ur badet. Jag ville bara skrika rätt ut men höll allt innom mig, fick på barnen nattkläderna och gjorde mjölk och hann börja ge den lille mjölk så kom pappan hem och barnen blev helt galna, suck! Fast han tog över med matandet, och lillen somnade så klart på en gång efter han hade fått sin mjölk. Skönt att få sluta , det var de ända jag kände!
 
Stack ganska fort utanför dörren för att åka och möta upp Anna, vi hade bestämt oss för att åka och kolla in den nya Primark på Tottenhamn Court Road, måste säga att det är min nya favorit Primark, för den var enormt stor.! Vi var väl bara där inne i typ 1h för att kolla på allt dem hade, och snacka om att jag hade velat ha mycket pengar just då!
 
Fredag - inte alls mycket jobb
 
Nej jag har absolut inte jobbat mycket denna dag, jobbade på morgonen i typ 1h. Sedan så började jag inte förens vid 13 och slutade 16 så jaa det har ju varit sååååå jobbigt idag eller inte =D överlycklig tjej!
Sen jag har slutat har jag bara suttit här vid datorn och kollat runt, önskar så väl att jag var rik, finns så mycket jag vill ha men kan inte för jag har inte råd, suck! Ibland är det surt att inte vara rik, får väl skaffa mig en rik kille som betalar lite nya saker till mig... Sitter även och funderar på vad jag ska göra ikväll? blir jag hemma eller inte? ja det är frågan, återstår att se. Hoppas ni får en toppen helg,en annan jobbar i morgon kväll tyvärr, fast å andra sidan kan de vara skönt (spar ju pengar)
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0