Onsdag och torsdag.

Jobbat totalt 45h denna vecka och jag är fortfarande levande!
 
Fick som sagt ha en liten bebis hemma igår igen och det börjar allt bli ganska jobbigt och irrterande för vi går varandra på närverna. Fick inte alls min lediga tid som jag har hoppats på..
Senare så var det dax att hämta upp alla barnen och det gick toppen. Dock kom min värdmamma hem senare på kvällen och sa att hon ej mådde bra och där blev hon en i gänget att vara sjuk!
 
När jag väl slutade så stack jag till archway för att möta upp Anna, jag ville gå på bio och kan inte vara sitta hemma och vänta på att jag ska bli sjuk så bio blev det! Filmen vi såg hette Now is good, Berättar mer om den i nästa inlägg för jag kom på att jag inte skrev om förra veckans film. Jaa jag vet jag är slarvig som attans!
 
Torsdag - Dagens dag..
I morse när jag vaknade så visste jag att jag skulle få jobba as mycket idag igen och att jag skulle ha en ledsen bebis hemma, visst är det kul! Jag har kommit underfund med att jag inte ska ha barn, eller jag ska ge bort dem till någon som orkar med sjuka barn! haha vad elakt det där lät men det är faktiskt sant, orkar inte med barn som skriker och man känner sig hjälplös.
 
Hur som så har vi varit ute en hel del idag och handlat och styrt lite. Jag gick även och hämta upp grabben på skolan och halvvägs hem så kräks han, underbart! Nu är det bara jag och pappan i huset som inte har kräkts, jag hoppas ärligt jag klarar mig men tror jag kommer få det förr eller senare.. Fast man vet aldrig!
Gjorde jätte goda hamburgare till middag hade sätt fram emot det så mycket men dock så var dem inte så kryddade som jag hade velat, suck. Fast dem var supergoda med bröd till, gott gott.
 
Nu sitter jag och ska söka ett jobb och kolla runt lite på internet, vilket jag inte har gjort på ett tag och vet ni vad det har varit underbart att inte ha suttit vid datorn!
 
 
 
Over ans Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0