Onsdags bio på shecmat

Onsdag och jag har så gott som haft hela dagen ledigt fram tills jag skulle hämta hem grabben vid 15.20.
Kom hem och då började vi spela lite spel och väntade på dem andra. Väl dem var hemma igen så blev det att laga lite mat och hjälpa till med badet och sedan så var jag själv med barnen tills deras pappa skulle komma, vilket inte skulle dröja så länge.. VIlket det gjorde i alla fall.
 
Som tur var så kom jag i alla fall i tid till våran bio som jag skulle åka och se med Anna. Och väl på bion så satt jag och åt upp mina smörpopcorn som jag hade tagit med mig, underbart gott!
Filmen över lag var super bra och jag rekomenderar den verkligen för den som gillar drama. Självahandlingen var även den toppen och skådesspelarna med. Den var helt klart mycket bra inspelad!
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0