Orkar inte skriva......

Ärligt så orkar jag faktiskt inte skriva något..
 
Jag ger det ett litet försök i alla fall. Efter att ha jobbat 7-18.30, jag är helt slut i kropp och själ! Har jobbat hela dagen med två sjuka barn och det har varit extremt ansträngande måste jag erkänna. Plus att jag har varit ute med dem båda totalt 2,5 h för att få lite frisk luft. Kan ni tänka er att jag gick ut i regnet bara för att få frisk luft och inte nog med det så sov barnen i vagnen. Väl hemma så var de bara att sätta sig i soffan igen med bebisen i famnen och gosa ner sig så han somnade om. Han har sovit så gott som hela dagen medans tjejen har kollat på film med mig. Själv har jag varit ganska uttråkad men ändå inte. Har hela tiden funnits saker att göra, fast men en liten bebis runt midjan!
Sådär nu vet ni vad jag har haft för mig idag.! Nu ska jag ta och läsa i min bok och sedan sova, för i morgon ska jag ha dem två hemma igen, så jag måste verkligen få en massa sömn om jag ska orka med två små ledsna barn! Man ska väl alltid räkna med det värsta? Det gör jag i alla fall i detta läge.
Hoppas på en jävligt bra helg med andra ord! och att jag själv inte blir sjuk för de skulle jag aldrig orka..
Två helt ok bilder, eller??Orkar inte vara seriös!
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0