Regnig söndag

 Älskar söndagar och det har sin lilla charm när det regnar så gott som hela dagen!
 
Tog mig i alla fall in mot stan för att möta upp Anna och Isabelle. Vi tog oss en fika / lunch  på ett ställe, vilket jag inte minns namnet på. Efter våran lilla fika stund blev de att gå runt i regnet, in på MM och in på holister och sedan body shop där jag skulle köpa lite grejer till mitt ansikte. Hoppas även med hela mitt hjärta att detta kommer hjälpa mot mina svarta porer. Sedan stack jag och Anna vidare upp mot Tottenhamn Court Road för att ta bussen hem.
 
Väl hemma fick jag lite mat i magen och sedan tog jag mig en kopp te och satte mig framför tv och kollade på lite film i regn rusket.
 
Film kollandet forsatte hela kvällen även medans jag har datorn i knät. Måste kunna kolla runt lite på roliga saker medans det är reklam ;)
eller helt enkelt skriva lite här, för ni vill väl veta vad jag har gjort i helgen.  Nu ska jag i alla fall inte berätta mer om min helg för det har inte hänt mer än såhär =)
 
Hoppas eran helg har varit toppen.
Nu ska jag lägga mig ner under mitt täcka efter jag har gjort mig klar för natten.
Köpte dessa tre gröna och fina dem andra tre gratis, toppen ju!
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0