Torsdag 3 timmars extra sömn


Sitter och små gäspar men ändå gick jag och la mig efter jag hade jobbat i morse, snacka om att jag var trött för det blev totalt 3 timmar.! Väl uppe på fötterna så blev det mat och sedan lite snack med mina bröders mamma. 
Runt halv fyra hämtade jag dem små och gick upp och mötte mamman och den äldsta pojken. Dem skulle nämligen köpa en ny docka till tjejen för hon bajsade på pottan för första gången igår, kan ni tänka er hon kan bara hon vill. Stolt var jag allt när jag fick höra det, så en ny docka blev det till henne!
 
Efter deras lilla shopping så blev det att äta mat precis bredvid där. Jag tog en köttgryta men något till (vet ej namnet) men det var i allafall super gott. Sedan när vi väl kom hem efter vårat resturang besök så blev det att bada barnen och sedan sätta igång tvn medans jag gav den minsta välling och la honom till sängs. För det är så att Torsdagar är sådana dagar då jag sitter barnvakt, vilket inte är det roligaste kanske men samtidigt ganska skönt. Jag får nämligen spendera lite tid med barnen själv, vilket jag uppskattar och barnen med (tror jag). Sedan blev det att lägga dem äldsta barnen med efter dem hade fått kolla lite på tv. Läsa bok för dem två är helt underbart för då vet man att dem slappnar av och känner att det är läggdax.
 
Såhär sitter jag i min ensamhet och tycker synd om mig själv.. Eller gör jag verkligen det? nej så synd tycker jag inte om mig för det är faktiskt FREDAG i morgon och det är äntligen helg!
 
Jag får även inte glömma att säga ett STORT tack till min kära vän ERIKA som har gjort om min blogg. Är verkligen super nöjd med den och med det så har jag helt enkelt fått nya tag, eller jag hoppas det i alla fall. Inte länge kvar i london så med detta så säger jag att det ger mig en sista chans!
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0